3/02/2011

Tjuuu!

Tjuuu!
Onsdag idag då, gud så dagarna går. Hade en jätte trevlig natt med svägerskan där vi pratade om allt mellan himmel och jord. Älskar hennes sällskap känner mig så trygg med henne, en riktig vän man kan lita på!
Så idag har jag inte gjort så mycket, först kursen då och sedan begav jag mig till simhallen helt on my own. Simmade säkert 40 längder i omgångar riktigt skönt, tog sedan en bastu i 20 minuter sedan drog jag mig hemmåt. Så efter det har jag väl bara varit hemma på små timmarna, hängt lite på fb som vanligt och sedan suttit och kollat på hästar som är till salu :)
Nu väntar jag bara på att hjärtat ska komma hem från träningen så vi kan pussas eller ja snarare åka och handla lite tillsammans.
Och resten av kvällen blir det väl bara myskväll och kolla på big brother. Heja Gurkan alltså!
Puss

1 kommentar: