3/30/2011

Detta inlägg är mot mig själv

Jag kan inte förstå ibland hur människor kan vara falska? Ja eller det ligger väl i allas natur egentligen att snacka skit om allt och allt.
Men skitsnacket skiter jag i just nu.
Utan det som gör mig mest upprörd är hur folk kan gå bakom ryggen på mig och fråga andra vänner eller min pojkvän vad jag menar med mina olika statusar på facebook te.x sånt gör mig så irriterad ibland.
Varför inte bara fråga mig rent ut istället?! Vad är problemet?
Ett exempel som jag stör mig på fruktansvärt är detta jag skrev för ett tag sen på facebook
"Alla män är svin, det är bara att inse!"
Nej, då istället för att fråga mig om vad det handlade om osv så går folk till min karl (Mathias) och frågar vad jag menar med det? Helt ärligt, hur fan i helvete ska han veta det?!?
Han vet inte alla mina tankar och funderingar jag sitter och klämmer på. Han vet inte allt om mig precis som jag inte vet allt om honom. Vi vet det om varandra vi behöver veta om varandra punt slut.
Och med det hela vill jag framföra nu till er SOM UNDRAR så mycket. NEJ, det var inte riktat mot mathias, det var inte riktat till någon av mina killkompisar heller. Utan det var riktat till min far!

Ett annat exempel är från helgen.
Ja jag blev utkastad från krogen, och ja jag var full. Men jag kommer fortfarande ihåg exakt allt vad jag gjorde och varför jag blev utslängd. Dock en liten minneslucka från snacket med polisen men inte mer än det.
Så då undrar jag detta igen.. VARFÖR frågar man då min pojkvän (Mathias) vad som hände,varför och hur? Det är väl ändå jag som ska svara på det då det är mig det gäller och inte honom.. Har jag fel eller?

Så ja, detta gör mig så himla irriterad. Och jag hoppas ni som frågat detta och undrat detta tar åt er och skriver/frågar mig nästa gång istället för att fråga MIN pojkvän om saker/tankar som gäller mig.
För jag får reda på allt. Ni vet vilka ni är.

Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar