3/04/2011

Home again

Home again. Eller ja sen några timmar tillbaka.
Var en jätte god middag hos svärföräldrarna i allafall mums så gott det var :) därefter kollade vi på svensk maffia och fikade lite.
Jag och hjärtat åkte hem till tio tiden då jag var tvungen att se debatt då kissipissi skulle medverka, fick inte missas. Och ja, till min stora förvåning var hon ju rätt klok på vissa frågor men mer en hälften blev hon dock ägd på men men. Kollade sedan lite på big brother men mitt i allt fick jag ett ryck och börja kittla mathias som vanligt och jag kan ju medela att när det väl händer så går det riktigt vilt till här hemnma, vi brottas, vi rivs, vi nyps ja you name it! Men kul är det för båda är alltid lika envisa med att vinna haha :)

Nej nu har jag väl inte så mycket mer att skriva. Eller ja, att jag ska upp i ottan i morgon för en springtur och sedan ner på stan för att möta lilla Fredrik :)
Puss



Facelook of today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar