3/15/2011

Hallu!

Hallu!
Som sagt i morse blev det en promenad med kära Carro. Underbart i detta vårväder må jag säga!
Hon stack dock vid halv ett tiden då hon skulle till skolan, så jag gick då till centrum för att möta upp kära Malle för lite fika i vårsolen. Ken Lem kom även och gjorde oss sällskap, alltid trevligt med den knäppskallen i sällskapet haha ;) !
Jag och Malle drog efter ett tag för att hämta upp kära Jojsan, sen fick dem släppa av mig hemma för dem skulle träna på gymmet nere vid station. Så nu sitter jag här hemma och väntar på kära Frida som ska komma hit från väsby, men smartskallen ringde ju nyss och berätta att hon missa bussen. Åh så osmart hon är ibland!
Whateva.. Ikväll blir det förmodligen Corner med Malle och Ken för att se på matchen mellan AIK - HV71, dock vet jag redan att AIK kommer ta hem det igen då dem redan vunnit tre matcher. Stackars HV71 alltså. Haha.
Så ikväll blir det förhoppningsvis en trevlig kväll men dock lugn då det står mycket på schemat inför i morgon!
Så lugn kväll ikväll som sagt.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar