3/05/2011

Lördag då alltså.


Lördag då alltså.
Solen skinner som aldrig för och det känns som en riktig vår dag. Imorse när jag och hjärtat drog ner på stan så invigde jag mina converse för i år en så otrolig härlig känsla herregud! Nu får våren jätte gärna komma mer än gärna yeaah! Strax ska jag börja locka löshåret och sedan strycka skjortan jag ska ha ikväll och även sy in mina skinnbyxor jag införskaffat mig. Haha vilken j*vla hemmafru alltså!
Och herregud vilken bra humör jag är på idag då. Pratat med mamma också, hur länge som helst. Saknar ju henne så när vi väl pratas vid på helgerna då kan samtalen bara springa iväg för att man pratar i mun på varandra men jag älskar det. Dock lite avis då hon och Örjan åker till Vietnam den 28 mars.... Jag vill ocså utomlands, och speciellt vandra som dem ska göra! Avis JA!

Nej nu ska jag ta tag i alla saker jag ska göra! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar