3/11/2011

mobilblogg

Hej hej hemskt mycket hej !
Fredag idag som sagt och solen skinner som aldrig förr en riktig vårdag idag så att säga.
Mathias är påväg hem från jobbet så vitt jag vet, och han blir nog glad när han kommer hem då jag har städat hela lägenheten då vi egentligen skulle gjort det tillsammmans , ja jag är så snäll :)

Besiktning ska vi på vid två också, min allra första haha riktigt nervös faktiskt men det går nog bra :)
Sen blir det nog en tur på stan då Mathias måste lämna in sin klocka som han pajjade i helgen som var. Men så kan det ju gå om man är odrägligt full ;) haha.

Nej em hugg och kaffe.
Ja jag vet jag suger som skulle sluta röka, men ändå rätt stolt för jag röker betydligt mycket mindre än förut. Så lite stolt är jag ändå över mig själv :)

Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar