3/04/2011

Innan jag lägger mig

Innan jag lägger mig så tänkte jag bara dela med mig av en person som jag saknar väldigt väldigt mycket, som står mig varmt om hjärtat.

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Att jag tänker på hur nära jag en gång bodde, att jag alltid var dålig på att besöka dig. Och när jag väl gjorde det så utnyttjades du av mig på ett sätt men ändå inte för jag älskar dig så mycket och du är min bästa vän som alltid lyssnar. Du har alltid funnits där för mig ända sedan dagen jag föddes, och en bättre människa än dig kan jag inte komma på. Du får mig alltid och le. Det är det du gör, du finns för att få mig att vara glad och för att få mig att inse att det finns så mycket är leva för. Du har lärt mig så himla mycket genom åren och jag älskar dig för det.
Jag måste bli bättre på att höra av mig, det måste jag.
Och du ska veta att jag verkligen saknar dig, verkligen.

Du är bäst Mormor glöm aldrig någonsin det, det finns ingen annan som du!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar