11/23/2010

Tisdag och ännu inte fredag

Tisdag idag och jag vill ha fredag redan nu!
Jag längtar som bara den, ge mig fredag nu nu nu nu..

Idag går det segt på jobbet, fick min lönecheck idag. Blev både glad och besviken men vad ska man göra? Pengar som pengar. Så nu ska det köpas julklappar och allt sånt där! Ställde fram julpyntet redan igår haha, varför vet jag egentligen inte. Kanske för att jag hade tråkigt, kanske för att jag bara ville? Det är frågan..
Emsan kom även förbi och vi snackade lite skit och bus ringde John och vi kom fram till att snart blir Emsan gravid och jag blir gudmor muhahah!
Så kul har vi.. Haha lagom kul! Idag ska jag bara ta det lugnt hemma, kolla om tvättstugan är ledig ska jag göra. Måste ha rena kläder till ett speciellt tillfälle så ja, jag hoppas tvättstugan är ledig.
Sen blir det att laga middag, känner mig så duktig så!
Blir väl Paradise som vanligt vid halv åtta och pussa på min alldeles egna karl!

Btw.. Ska nog tatuera mig i helgen, det känns inte så farligt va?
Det blir tre ställen på direkt förhoppningsvis.. Handleden, bakom örat och mellan skuldrorna på ryggen!
Så vad säger ni, vart gör det mest ont? Haha.

Nej nu ska jag jobba vidare och fortsätta på min nya låt.. Den är så bra!
Peace

2 kommentarer: