11/28/2010

My weekend in Stockholm was a bitch clap!

Kan bara säga att min helg har varit helt underbar!
Haft dem mest betydelsefulla brudarna vid min sida hela helgen och haft otroligt kul.
Fredagen var vi ute och röjde, typiskt mig (fullkastrull) så gick jag hem innan stängning haha, ja tänka sig.
Vaknade upp igår vid tio redan och skulle iväg och tatuera mig men det blev inställt.
Så träffade min lilsis Linda istället och det var riktigt kul att se henne, senare möte vi Lisa och Malle och vi drog till pulka backen eller ja det som hände där imellan hålls hemligt haha.
Efter det åkte Linda till Rimbo och vi andra tre på en roadtrip! Hur kul som helst. Var hemma halv 5 i morse, helt slut efter att avslutat kvällen en bra bit utanför Uppsala. Idag tog jag en tur till brunos och tog en 40 minutare så himla skönt och som jag saknat brunos JA!

Nu ska jag snart åka hem igen.. Lite trist men skönt på samma gång!
Btw gud så kul det var att se mammas min i fredags när hon kom hem och jag stod i dörren jag har aldrig sett något så chockad och stum. Haha men glad blev jag att hon blev glad!
Allt annat som hänt under helgen tar vi någon annan gång. Det dåliga lägger vi under mattan och ja som sagt piss on that shit!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar