11/16/2010

Love is like drama

Då är det snart dags att sluta. En halvtimme kvar skönt.
Åker med Lovisa hem, ska noppa hennes ögonbryn haha.
Sen blir det bara att slappa hemma och laga kvällsmat och matlåda tills i morgon.
Blir att sova tidigt ikväll med. Älskar arbetslivet. Älskar allt. Ingen/ingen kan få mig på dåligt humör just nu!
Aldrig varit såhär lycklig. Som jag skrev igår på fb.. Lever mitt nya liv nu, och jag måste bara pointera att det är FÖR jävla underbart!

Måste dock bara säga att jag saknar några i Stockholm.. Dem vet vilka dem är så det behövs inte nämnas!
Är dock riktigt glad också att min gamla vän Cajsa kommer ner på besök i december, det gjorde mig riktigt glad när hon kom med den överraskningen. Så nu vill jag bara ha december!

Minns det som det vore igår min vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar