11/09/2010

snö snö och åter snö

Idag är det ju tisdag och hur glad var inte jag i morse när jag såg ett vit täcke ligga över market. Rätt svar jo jag blev riktigt glad även fast jag hade haft världens sämsta natt så blev jag ändå glad. Snön är min största kärlek i livet kanske för jag är ett vinter barn vad vet jag men jag älskar det. Men där av när jag skulle bege mig till vårdisen så ramlade jag såklart tre hela jävla gånger och då blev ju mitt ärende på vårdis inte det jag direkt skulle ha så ja jag blev omplåstrad istället för knät bara spruta blod och det var ju lagom jävla roligt nej. Så på min väg hem igen som är hela tusen meter från vårdis och förstår ni då hur keff jag är som lyckas ramla tre gånger på den lilla biten men ja i allafall på vägen hem så såg jag min blodpöl lagom kul och galet stor helt cp. Så min dag idag tillbringades i soffan och vid ett snåret kom petra förbi och tyckte synd om mig. Tack för det min bff! :)

Nu sitter jag med tjejerna på fiket i nässjö thimons och myser. Fick dock skjus av jossan tusen tack to her! Så ja det är jävligt jobbigt och gå och ja jag kommer fortsätta klaga på mitt knä för det är synd om mig. Men snön älskar jag och det gör mig lite gladare i allafall :D

Nej jobb i morgon det gillar vi!
Kyss min plysh everyone :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar