11/19/2010

Friday again

Idag är det fredag och jag känner mig på toppen humör!
Säljningen kanske inte går som den ska men jag är ändå på topp.
Ikväll blir det hemma fest hemma hos oss och det blir kul kanske även blir utgång men det får vi se.
Btw så håller jag på att smida lite planer med min kära fruga Josefin, men vad får ni veta efter allt är uppstyrt och fixat.
Gud så glad jag är, och mitt självförtroende är på topp som alltid som alla säger och även karln min INGEN kan ha bättre självförtroende än mig så ja, här har ni mig the egotrip and the dramqueen! Men på sista tiden eller ja senaste veckan har det inte varit så mycket till drama. Det blir mer drama nästa helg, det kan jag lova och då menar jag verkligen lova!

Nej nu ska jag prata lite med Flyckten. Och min och Vetton's lunchdejt gick inte riktigt som planerat.
Han blev nog lite för nervös.. Ni kan ju bedöma själva ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar