11/16/2010

All I want for christmas is you!

Nu har jag bestämt mig. Om det går som det är planerat köper jag mig själv världens bästa julklapp i år!
Jag kommer vara den lyckligaste på hela jorden. Bästa julklappen och jag köper det till mig själv!
En dröm jag drömt om länge går i uppfyllelse och jag kommer älska killen hela mitt liv.

Jo precis, jag har hittat den perfekta hästen. Den perfekta stallplatsen. Allt är perfekt.
Grabben budas ut för 9 000 men går att buda ner! Har redan pratat med ägaren om ett pris vad säger jag inte,
men kan bara säga att jag kommer ha mer än halva min lön kvar när jag köper honom. Men det är det sista jag bryr mig om, utan jag blir bara nöjd att han blir min! Då befinner jag mig i Eksjö varenda jävla dag. Då blir det till att börja tävla. Äntligen, som jag har längtat!!!! GLAD TJEJ JUST NU SVAR JÄVLA JAAAAAA !!!
Jag ska göra allt för den där grabben, han kommer bli min bebis min andra halva.
Kommer svika allt runt omkring mig.. Men vad gör man inte för något man älskar? Något man levt för hela sitt liv? Något man verkligen inte kan leva utan?
Jo man kämpar, och det har jag gjort. Nu har min dröm snart gått i uppfyllelse och jag är så himla glad!
Så ja, jag ska skaffa mig världens bästa julklapp och ingen kan någonsin ge mig något bättre! Om inte en ring på fingret älskling? ;)

Här har ni grabben.. Ja jag är redan kär







(Bilder lånade från blocket där jag hittade honom!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar