11/11/2010

Thursday morning

Its no trust when you dont trust someone.

Idag är det torsdag och solen skinner in genom fönstret på kontoret.
Det rullar på som vanligt, var seg i morse när jag steg upp men blev ändå glad när jag vakna. Hade den känslan av lycka bara! Även fast det var mycket tjaffs med mamma igår så sov jag ändå som en ängel. Jag vet att hon bara vill mitt bästa och jag hennes och vi älskar varandra för det!
Hanna är på jobbet idag också, och en självklarhet är ju att vi smider planer om morgon dagen när vi ska ut med jobbet haha. Vi ska bowla och äta god mat, bowlingen därimot kommer jag nog förvåna alla med hur bra jag verkligen är.
Sen blir det utgång och Emsan skulle även ta sig in och det gjorde mig glad.
Hon skulle även ta en sväng förbi mig ikväll efter jag kommit hem prata lite dricka kaffe som vi alltid gör och bara trivas i varandras sällskap.
En sak jag dock undrar är, vart har hon varit i hela mitt liv? Jo här nere och nu har jag hittat henne. Jag är så himla glad för det, vi har dock bara känt varandra i två månader men vi kan varann utan och innan. Du är min bästa vän Emsan det ska du veta och precis som du skrev " A cirkle is round and has no end - that´s for how long you will be my friend ♥ " det är så sant och jag älskar dig för det!

Nu kom Hermansson med min smörgås så nu blir det frukost! :)

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar