11/30/2010

Dagen innan december börjar

Tisdag idag då och sista dagen på månaden. Sjukt egentligen att det är den första december i morgon.
Men men ju mer närmare jul det blir desto gladare blir jag. Idag på lunchen t.ex var jag iväg på Rusta och köpte mig en julgrans fot så jag kan dra ut i veckan och haffa en gran. Som dem säger här "hassla re'n!" haha, så jag har en julgrans fot nu woho :)

Går väl segt på jobbet, får besked i veckan om jag blir kvar eller inte. Har ett reserv jobb i bakfickan men det väntar vi med. Trivs ju för himla bra här kan jag säga! Bästa jobbet ever, det jobbiga är väl att jag förlorat mitt säljar speed typ så jag kommer inte så långt jag borde i samtalen.. Suck, men som sagt vi får se hur länge jag får vara kvar man hoppas ju på det bästa.
När jag kommer hem så ska jag möta upp Emsan utanför mig för att dra iväg till solariumet och ta en liten fyrtio minutare tänkte jag. Hur skönt som helst, plus att jag behöver bli brun nu om det går som jag vill att det ska gå till en viss sak som jag verkligen hoppas på slår in!
Sen går vi nog hem till mig och myser med en kopp kaffe och tjejsnack som vanligt.

Förresten, ni som läser.. Vet ni någon bra julklapp jag kan köpa till Thias?
Jag har så mycket att välja på men jag är så sämst med att välja.
Så vad tycker ni att jag ska köpa?

Bjuder på en låt så länge. Peace


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar