1/02/2011

Stockholm i mitt hjärta

Söndag idag då och det innebär ju långfilm på 4an samt alltså Arn - Riket vid vägens slut.
Men jag har ju missat halva filmen pågrund av åsaaaaa lisa som ringde mitt i filmen och ville prata av sig lite.
Alltid kul att prata med åsaaaaa lisa det går ju så himla fort när hon pratar bla bla bla hör man ju bara (skojar åsaaaa!) . Men nu sitter jag framför filmen igen med hela familjen Regnestam eller ja Carolina fattas ju men henne får man ju äntligen träffa igen om några dagar wohooo :)

Imorgon är det måndag och då ska jag ta mig en sväng ner på stan för att göra lite ärenden. Också träffa min handläggare för att boka en ny tid som jag ska iväg på semester och missar min tid jag skulle haft egentligen. Sen på kvällen ska jag till åsaaaaa lisa för att äta lite ost och snacka om lite olika ostar!
Packa när ska jag hinna det då??? Ja det blir väl på tisdag.. Vill ha onsdag nu -_-
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar