1/31/2011

Oj vad längesen

Oj vad längesen jag bloggade. Inte haft tid och sedan har jag dock varit förkyld, men bättre sent än aldrig inte sant? :)

I fredags blev jag dock bara hemma, tog det lugnt med Emsan satt och ljög som vanligt drack lite vin och kollade på film. Emsan gick väl hem runt ett tiden skulle jag tro och då fick jag väcka stackarn som hade somnat på soffan för att gå in till sängen.
På lördagen vaknade jag tidigt, redan vid tio tiden. Blev frukost tillsammans med karln för engångskull (ja, vi äter inte frukost ofta tillsammans!) och sen innan han skulle fara iväg för att spela match så fick han skjusa ner mig till stan. Där jag sedan gick i lite affärer även bolaget och sedan hem för att stor städa hela lägenheten och skura och damma. På kvällen sen kom underbara Joakim med sin nya tös Louise för lite middag. Vi bjöd på fläskfilé med ugnspotatis och rödvinssås + sallad. Det gick hem, det var till och med bättre än det dem åt på nyår sa Joakim hahaha. Vi begav oss senare iväg mot bowlingen där jag trodde att jag skulle vinna som vanligt men dock inte, jag kom till och med sist suck. Så jag söp mig full istället som jag beskyllde stackars Mathias med att det var hans fel. Efter bowlingen drog vi iväg på en liten tillställning där det var väldigt trevlig. Träffade många saknade ansikten denna lördag kväll. Speciellt Joakim och sen min kära vän Sara A.

Och igår fick jag straff av mig själv att jag hade druckit. Ohja, det kändes så väl.
Så blev soffan hela dagen igår, så himla ovärt när söndagar är dem bästa dagarna på hela veckan igentligen.
Så det blev Wallander - Hämnden igår med Mathias innan vi la oss i sängen.
Och idag? Ja precis, ingenting. Kände inte för något idag, varför vet jag inte riktigt. Men i morgon blir det upp tidigt för att ta mig ut på lite födelsedags shopping. Alltså 21 år? Come on.. Vad är det som händer? Alla år bara passerar revy men jag är lycklig ändå, jag ångrar inte en sekund av mitt liv. Inte ens mina dumheter eller besvikelser. Inget, för jag har lärt mig det senaste halvåret att det gäller att leva och det har jag gjort nu som jag inte gjort innan! Så tack för det jag insåg för ett halvår sen utan det hade jag inte stått här idag.


Nej nu ska helgen planeras med svägerskan (Carro)!!!! Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar