1/18/2011

Hemma från ett skojigt äventyr

Hemma från ett för himla skoj äventyr. Åkte till Norrtälje i söndags kväll för att hälsa på kusinerna och hälsa på en del av släkten. Riktigt trevligt. Tvillingarna har blivit så himla stora sen sist och dem andra tre också. Gud vad tiden rullar iväg.
Kom hem för någon timme sedan och pratat med Emsan i telefon då jag åker hem i morgon igen, åh har sån hemlängtan efter min baby och min fru!
Så hela efter middagen i morgon ska spenderas med min Emsan och kvällen med Thias. Men jaja, ikväll är sista kvällen och mamma kommer snart hem från jobbet då ska vi iväg och köpa jacka och lite annat. Sen senare ikväll ska jag träffa min efterlängtade svägerska Carolina. Saknar henne riktigt mycket, och känns kul att träffa henne det sista jag gör innan jag åker. För att kunna prata lite, lätta allt helt enkelt.
Ska nog tvinga med henne till Brunos också haha.

Nej, nu måste jag äta lite..
Favoriten just nu! Kan inte sluta lyssna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar