1/04/2011

Ja super glad tjej wooop!

Tisdag idag och bara en dag kvar, ja super glad tjej wooop!Är hemma hos svärföräldrarna just nu då vi inte har fått igång vårat internet än -_-
Ska hem och packa det sista snart sen se en film innan det blir sängen. Har lite ångest för att jag ska vara borta så länge men ändå inte, det ska bli så kul att träffa alla vänner och sedan släkten och mamma och örjan såklart. Fast först bär det ju ut till röran (gottröra) och busa av sig lite och umgås med älsklingen tills på söndag. Sen på söndag kväll skulle jag nog vara med Mällie och ta en sup om jag inte minns fel?

Nej nu måste jag hem och packa det sista.
Btw, jag tjata ihjäl mig på hermansson om en jacka. haha
så vi får se med det. Peace


Bild från Gottröra i sommras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar