1/01/2011

Om nyår

Nyår var väl helt okej från min sida. Det funkade, men hade hellre gjort annat.
Kanske för att jag tappade bort mig själv vid tolv slaget så jag stod där helt själv utanför willys medans alla andra var helt borta. Haha, typiskt mig. Så där stod jag med någon random kille som kom förbi + min öl och ciggar. Härligt tolv slag, or not.
Det andra roliga var väl att jag var hemma vid ett tiden. Vad hände då liksom?
Jo det blev sängen. Men men.
Idag har man väl mått som man förtjänat haha. Inte så bakis utan helt okej bakis haha.
Har bara varit lite smått orolig för min svägerska hela dagen då jag fick ett mess utav henne inatt som gjorde mig orolig men nu vet jag att allt är okej. Skönt.

Nej cigg nu.


Nyår, jag och alexandra. Super trevlig tjej så henne gillade jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar