1/03/2011

Kollektion by Kenza


Måndag idag och allt går så himla segt, känns som det är ett helt decenium tills onsdag kommer.
Jag vill åka nu, jag vill fara iväg nu. Fast packa har jag ju inte gjort än för det är jag ju för lat för, men det gör jag nog ikväll efter jag varit hos åsaaaaa lisa eller i morgon efter shoppingen.
Yes, Jönköping står på att göra listan i morgon. Kolla hur bra rean är och allt det där, och hoppas på att man hittar något man gillar. Ska i allafall in på Guldfynd och kolla in Kenzas kollektion då jag ska köpa några av hennes ringar, vissa går ju på över femhundringen men det är det helt klart värt.
Har blivit ring nörd på sistone men som jag alltid haft en tendens att tappa bort saker (ja, då menar jag mina ur snygga ringar!) så vill jag ha nya och visst jag kanske tappar bort dessa efter ett tag men helt klart värt att köpa dem i allafall.

Frågan är nu bara.. Vart är åsaaaaa lisa?! Jag vill ha ost bricka nu.. *fniss*
Mathias ligger breve mig och smygsover. Lite smått gulligt sådär. Fredrik sitter på andra sidan och smsar med flickvännen tror jag? Eller? Haha.
Snälla.. Onsdag nu då? Snälla.. Jag ber ju typ aldrig om något.. *host host*
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar