2/23/2011

Onsdag idag alltså

Onsdag idag alltså lil lördag.

Idag har det varit en underbar dag. Började med kursen i morse och efter det tog jag mig en långpromenad för jag inte ville sitta hemma för mig själv. Men när jag kom hem så blev det tråkigt i allafall så min kära och underbara vän Carolina ringde mig och tjötade ett tag riktigt härligt, glad också då hon kommer ner till Nässjö på lördag wohooo :)
Under kvällen har jag bara varit hemma hos svärföräldrarna och umgåtts med dem medans hjärtat har varit på träning. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord och framför allt skrattat!
Ska väl åka hem om ett tag eller ja först ska vi plocka upp Emsan som jag och min bäste vän ska ha vinkväll ikväll och framför allt titta på Big Brother haha. Så jävla komiskt i år så det inte är sant men men.
I morgon ska jag ner på stan efter kursen i morgon, bland annat Rusta och det där. Sen på kvällen blir det nog Eksjö för att fira Joakim så blir att köpa någon present till den karln i morgon med :)

Med ett stort leende av lycka så säger jag hejdå bloggen och en godnatt puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar