2/20/2011

Ja solsidan är ju lika kul som alltid

Ja solsidan var ju lika kul som alltid om man säger så. Vem firar liksom midsommar/julafton/påsk kombo?
Haha så jävla bra fredde är alltså.

Imorgon (måndag) blir det en jävla stim dag. Först iväg på kurs, sen blir det att gå till försäkringskassan som dem strulat till det med mina pengar eller snarare arbetsförmedlingen men men. Sen körskolan och fixa lite, och efter det har min kära vän Carrolutt övertalat mig till att gå och lämna in ett CV på Ö&B så dit ska jag alltså. Herregud vad mycket jag ska hinna med! Men det är bra, ska även ut och springa i morgon kväll runt sjön två eller tre varv. Funderar även på att skaffa mig ett gymkort här nere också, konstigt nog är det inte så dyrt som jag trodde att det skulle vara och då är det ju helt klart att lägga en peng på det! Man vill ju vara lite fit till sommarn och inte en hösäck liksom!
Är hos svärföräldrarna nu och ska väl åka hem så småningom.


(bild från förra helgen då det blev en andra födelsedagsfest för mig!)
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar