2/18/2011

fredags mys

Ja som sagt idag fredag och då är det ju fredags mys haha. Har tagit en lång promenad på efter middagen med Mathias ute i lövhult hur skönt som helst. Nu är han på träning och jag sitter och tittar på glee så länge. Ikväll blir vi nog bara hemma och tar det lugnt , middag för två och lite film. Är rätt sugen på att se saw två igen eftersom vi såg im a legend igår så ja mera skräck tack haha :) ! Hoppas på bra väder i morgon igen så man kan vara ute i solen och njuta hoppas hoppas hoppas ! Nej nu får thias komma hem så vi kan duscha tillsammans. Hihi.


Och mamma, jag saknar dig varje dag ska du veta.
Du får mig alltid på bra humör och du värdesätter alltid mig först.
Jag älskar dig min bästa och min enda mamma!

Ha en trevlig fredags kväll allesammans! Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar