2/03/2011

Idag tog jag en..

Idag tog jag en riktigt skön och lång sovmorgon. Och nej det var verkligen inte meningen men det blev bara så. Skönt i allafall dock. Tog med ner på stan vid ett tiden för att gå på möte. Efter mötet tog jag mig en snabbis till Lindex och kollade runt lite (ja, jag kan inte hålla mig ifrån affärer jag vet!) och byte även in min bh jag köpte i förrgår till en storlek större. Därefter gick jag till Telia butiken, för nu har jag verkligen fått nog. Jag orkar inte vänta längre på Com Hem. Dem är så otroligt sega, så nu bestämde jag med mamma att jag ska ta ett mobilt bredband från Telia istället som mamma betalar för. Så skönt att det är avklarat i allafall.
På tala om det gud så sjukt det är egentligen. Man sitter och pratar ena dagen i telefonen med Malle och bara "gud denna vecka kommer gå så sakta.. Jag vill ha lördag nu liksom!" och sen idag när vi pratar med varandran så är det redan torsdag?! Sjukt vad tiden går även fast man tycker att det går otroligt sakta. Haha, så i morgon är det liksom fredag och det innebär.. Stockholm! Yeahj, så det blir en helg tripp för mig, Mathias och Emsan. Yes, Emsan ska med och träffa alla mina gamla vänner. Och på lördag blir det att träffa släkten och fira mig.

Nej, nu ska jag hem och packa lite sen fixa naglarna.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar