10/26/2010

You are a slut in my eyes

Förstår inte hur du egentligen kan leva med dig själv som människa. Du har satt framför allt mig i en sådan tragisk situaton så det får mig att framstå som dum fast det är du som orsakar det. Förstår inte vad det är du vill få ut utav detta? Och att sedan blanda in mitt ex som är min bästa vän i det hela att det skulle vara samma kontakt du och MIN karl skulle ha är bara bullshit.
Och ja jag måste vara elak och skriva av mig detta, för det är så många tankar som snurrar runt i mitt huvud och undrar vad du egentligen är ute efter? Du är en riktig boyfriendhunter och det är riktigt tragiskt tycker jag. Bekräftar bara brist på självkänsla från min sida.
Och att du skriver dem där sakerna till karln min, ja det gör mig upprörd för jag känner INGEN som skulle skriva så till en upptagen karl oavsett om man visste att han var trogen mot en själv. Som sagt det missuppfattas tänk på det i fortsättningen. För just nu gör du mig bara allmänt irriterad och får mig att framstå som en idiot framför min karl när jag frågar ut honom. Så snälla give up! Det trodde jag ju iofs att du redan hade gjort men tydligen inte. Så snälla sluta flörta med min karl för han är min inse det nu!

Nu kommer den extrema otrevliga delen men.. Som du skrev på din status at facebook,
ja om du fortsätter som du håller på nu så kommer du självklart att dö ensam!!!


Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar