10/28/2010

Allt för goda andledningar

Går segt idag på jobbet. Finns sina anledningar dessvärre är dem för goda, allt för goda.
Idag blir det hem direkt och bara koppla av göra i ordning lite inför helgen då mamma och örjan kommer i morgon jippikajej! super glad tjej jo visst ni.

Blir att shoppa, dricka vin och bara njuta med familjen denna helg. Halloween är ändå överskattat i mina ögon sen förra året då det var det sämsta firandet av halloween om jag får säga det själv.
Så jag spar mig med festandet till nästa helg istället och går på inflyttnings fest hos joakim då istället.

Ska btw börja hård träna på måndag och köra på hård diet dvs också.
Är nöjd med min kropp, snygg som få. Men vill bli fastare. Inte smalare utan fastare.
Kommit fram till att min kropp är den snyggaste ever och att alla want's it! Take a look boys its something you never can get ;)

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar