10/21/2010

One day left


Bild från helgen btw. Kanske inte det nyktraste men jag klarade mig.
Idag är det ju torsdag och alltså en arbetsdag kvar till helg. Däremot vet jag inte vart helgens bravader tar mig, men jag hoppas på någonting bra och det brukar det ju bli.
Om jag har tur och hoppas som jag gör så kommer kära Lisa och Mällie ner på besök och det får mig att hitta styrkan igen för det behöver jag. Så håller tummarna för att dem tar en road trip ner hit.
Åhh.. Kom på mig själv nu, har tvättstugan igen när jag kommer hem lagom härligt svar negativt. Men måste tvätta vit tvätt och lakanen vi har svettas in hela veckan *fniss* så ja det är väl bara att ta tag i det när jag kommer hem sen ta en titt på Paradise Hotel och sedan sova. Härliga arbetsdagar...

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar