10/24/2010

Rain Sunday

Söndag söndag söndag... Dock tråkig jävla söndag! Men igår var det i alllafall jätte trevligt, vi var hemma hos Joakim vid kvart över sju och då stod redan middagen på bordet. Det bjöds på god fläskfile med svsmp i rödvinssås tror jag det var haha sedan ungspotatis och super god sallad. Blev en massa prat under middagen och vi förflyttade oss sedan till vardagsrummet och där började vi smida planer om nyår! Jag är så himla sugen på att dra till Sälen en vecka eller något över nyår fy farao vad kul! Tänk vilket drama där uppe haha. The dramqueen in the skilift ;-)

Nu är Petrus här på besök igen. Jag älskar henne varkligen. Konstigt nog.
Nej men hon är en riktig vän, känns som jag känt henne hela mitt liv enda sen barnsben.
Som en riktig barndomsvän vill säga! Så ja Petrus har den största platsen i mitt hjärta här nere och är en riktig vän till the dramaqueen.
Vi passar verkligen. Hon är the juciy one and I the dramaqueen! The dream team.

Nej nu blir det mer gossip här hemma. Och som sagt är så jävla glad för min nya vänskapskrets och även att jag flytta hit!
Visst saknar jag vissa hemma men dem vet vilka dem är. Ni andra bajsklick in dramas life! Haha

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar