10/23/2010

saturday

Ja nu är det lördag som sagt och jag är fullt igång i tvättstugan. Fick besök av min kära vän petra nyss som ej är nyknullad utan kanske bara nypullad men det är den stora frågan??? Hon sitter här och berättar lite smått nu om hennes fredags kväll dessvärre har jag inget att ersätta med och det suger. Jag gick ju och la mig kllockan elva en fredags kväll what the fuck liksom??? Men men petra ser lite smuttsig ut sådär ni vet mystiskt pömsig fast hon ändå inte fått den inkörd ha ha ha ha. Btw ikväll ska vi, jag. Och min man till Eksjö på middag hos kära Joakim. Vet inte riiktigt om Emsan ska med fortfarande men vi får se hoppas på det bästa. Vem vill sitta och dricka fitt vin med två karlar liksom?? Ha ha ha. Nej nu ska det bli lite drama här hemma.. Kanske locka grannarana i huset mitt imot med lite nakenhet? I like.


Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar