4/20/2011

Slitage

Ja slitage med stora bokstäver om jag säger det själv!
Idag har man ju inte direkt varit på toppen efter gårdagens kväll/natt.. Haha men kul var det, söp ju Ken under bordet frågan är dock bara hur fan jag lyckades? Grym är jag i allafall.

Idag har vi varit ute en sväng på stan och hamnade även i parken där vi bara njöt lite av det helt okeja vädret. Nu lagar i allafall Ken middag åt oss mums, vet inte riktigt vad han ska vet bara att det är super god fläskfilé inblandad! Ååååh nu är jag hungrig!
Ska packa efter maten tänkte jag då vi ska åka tidigt i morgon bitti jag, svärmor och Fredrik :)
Hoppas dock det inte är så himla mycket folk på vägarna i morgon när vi åker upp till Stockholm då det är påsk och allt, vill komma upp så fort som möjligt så man kan lägga sig i solen liksom!

Nej nu blir det en cigg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar