4/26/2011

Hemma på hemmaplan igen

Underbar helg uppe i Sthlm, fint väder och underbara vänner!
Och super mysigt allmänt i Gottröra.
Härlig middag på söndags kvisten hos Mamma och såklart så var dem sjukt bruna efter en månad i Vietnam.

Idag är det tisdag som sagt och i morse tog jag en lång promenad med Alexandra ute i Lövhult på 5 km, hur skönt som helst. Kom sedan hem runt tolv och la mig i solen med min hyresvärd Anne där vi även pratade om en massa och jag sa upp lägenheten :)
Emelie kom även förbi också och vi pratade om så mycket, det märks verkligen när man är borta från sin bästa vän ett tag. Nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna och tittar lite olika lägenheter, hittar en del fina och en del helt okej.. Jaja, det kommer väl :)

I morgon är det onsdag och det står tvätt och plugg dag på schemat. Dem har ju dessvärre sagt att det ska bli dåligt väder i morgon så vad är inte bättre då än att tvätta och plugga?
Juste är jävligt nöjd med håret också, har dock inte tagit någon bra bild än men det kommer :)

Nu ska jag hem och mysa med baby och se BB !
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar