4/16/2011

Ny header

Ja jag vet, den är inte speciellt fin men det är ännu en ny påväg. Så det kommer snart :)
Sitter utomhus just nu med min fina fru Emelie och dricker kaffe och njuter av vår vädret. Dock har solen gått i moln men den kommer väl snart kan man ju hoppas på. Blir en lugn helg som sagt då det blir lite röjj nu i början av veckan då min kära vän Ken lem kommer på besök och stannar till onsdag eller torsdag!
Ska även hinna med att göra en massa samtidigt i början av veckan då jag sticker upp till stockholm på torsdag eftermiddag för att fira påsk med hjärtats familj och även träffa älskade mamma och Örjan på söndagen då dem äntligen kommer hem på påskaftons morgon. Så ska bli riktigt kul att träffa dem på söndag nästa vecka, ska även hinna med fika hemma hos min kära barndomsvän Ulli och sedan träffa Jojsan och Malle och deras nya stjärnskott Kira :)

Nej nu blir det mer av det goa tjejsnacket som även följs av ikväll med lite filmmys underbart dvs!
Hugs and kisses

Fina underbara vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar