5/19/2011

mobilblogg

Torsdag då, och jag sov till halv ett i eftermiddags.
Tror dock att det är den här jävla pollen som har tagit sig in i min näsa haha, så känner mig snuvig hela tiden inte kul faktiskt .
Men men lilla svägerskan Lovisa kom förbi vid halv fyra och vi hade en tjej eftermiddag av tjej snack och hårfärgning .. Kort på mitt hår kommer inom kort :)
Nu på kvällen åkte jag och Mathias iväg mot Bodafors och övningskörde, och det gick super. Vi gick igenom mycket och övade även på parkering m.m fick sedan även köra hela vägen hem o parkera på våran plats. Fick en guldstjärna !!
Nu sitter jag och kollar på grannfejden så himla roligt och snart blir det Big brother.
Vad helgen bjuder på har jag ingen aning om men en sväng till Jönköping blir det i allafall på lördag för lite shopping :)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar