5/18/2011

Hemfärd.

Ja då var det väl dags att lämna landet då?
Haha skämt o sido. Nej men dags att åka hemmåt mot kära Nässjö då.
Tåget går från central vid halv sex och jag skulle vara framme vid kvart i nio, ändå rätt skönt att komma hem den tiden ändå. Dock kanske inte den skönaste tiden att stå på centralen med en stor väska, dataväska och handväska i trängseln? nåja, man får alltid skylla sig själv.
Ska nog sova hela vägen hem för jag är så hemskt trött, kroppen är helt slut. Plus att jag ska sitta i kupé också ännu skönare att bara slappna av då.
Jobbade en snabbis i förmiddags med, lite målning och lite slipning av en bakaxel. Inte färdig än, men Örjan tar nog resten som jag inte hann med det. Och jag kommer ju inte upp igen förns om tio dagar? Haha, ja det är sant. Dessto mer jobb dessto mer som lockar mig till detta sunk ställe Märsta.
Nu måste jag hoppa in för en dusch och börja göra mig i ordning inför avfärden, packa måste jag också gör.
Usch varför ska jag alltid vara så sent ute när man ska åka någonstans? Dumma mig.







Hejdå så länge Märsta. Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar