5/09/2011

Helt slut som människa..

Helt slut allvarligt talat alltså?
Kom till Märsta runt halv två tiden, tog mig upp för dessa förbannade trappor (ja, jag hatar dem lika mycket som förut!) med min stora väska. Fattar aldrig varför jag tar med mig så mycket, kanske bra och ha och är ju trotts allt här en vecka. I allafall, hamnade i soffan med en hårdmacka med gurka på och ett glas vatten då jag var hungrig som ett svin men efter blev jag proppis. Mamma ringde sedan och meddela att hon skulle komma hem tidigare för vi skulle iväg och shoppa och glad som jag blev flög jag upp ur soffan och förberedde mig lite grann. Mamma kom hem och vi åkte till mormor för att plocka upp henne (åh mormor blir så himla söt för varje gång jag ser henne!) och därefter mot Cervera som ligger bredvid Stinsen. Det sög. Dem gick och kollade på bröllops present till min mammas kusin och vad köper dem? Jo riktiga kött bistick och en hamburgare pressare?! Skulle ni vilja ha det i bröllops present? Inte jag i allafall haha men det är ju jag. Efter det momentet begav vi oss ÄNTLIGEN mot Stinsen för lite roliga saker (trodde jag..) , nej men då ska vi helt plötsligt börja kolla på student presenter åt min kusin och min kära svägerska. Och efter ett jävla bra tag så kunde jag äntligen bestämma mig för vad var och en av dem skulle få. Dock skriver jag inte ut det här som BÅDA TVÅ läser min blogg så nitlott för er tjejer ni får hålla ut!

Sen blev det äntligen att gå i affärer (trodde jag...) nej, då hamnade vi inne i mammas favorit affärer och inne på Brothers för att köpa födelsedagspresent till Örjan som by the way fyller år i morgon den lilla "grabben". Och ja till slut fick jag nog, så den slutgiltiga skjortan mamma peka på sa jag bara "ja mamma, as snygg. vi tar den! kom så går vi nu TACK!" .. Sen ÄNTLIGEN så smög jag mig in på Bik Bok för en snabbtitt hittade mycket, så vet precis vad jag ska köpa nu till sommaren nu när jag jobbat efter denna vecka. Hann även in på H&M också där jag i allafall försökte roffa åt mig en bikini från mormor, gick inge vidare så ångrade mig ändå sen. Nej men vem glider inte ut från omklädningsrummet sen då? Jo mamma, med ett par rosa jävla chinos.. Hon lyckas alltid, och ännu bättre om det är babyrosa.. Ja herregud, en heldag/kväll med familjen som sagt och kom inte hem förns åtta tiden nu ikväll. På det är jag helt slut i ryggen,ben och fötter. Förstår ju helt självklart varför då jag varit vaken sen sex i morse och sedan burit runt på en hundra kg tung väska och sedan illamående på tåget upp och sedan hela denna eftermiddag.
Så tro mig nu när jag går till sängs, så kommer jag somna som en underbar ängel på ett rosa moln.
Godnatt!


Och juste inte nog med det,
så ska jag faktiskt upp 05:15 i morgon bitti..
Så ja, verkligen godnatt.. Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar