12/26/2010

Min jul

Nu är julen över men ledsen är inte jag för det. Fick precis allt jag önskat mig så jag blev nöjd. Saker till lägenheten, saker till mig och Mathias och även saker till mig själv. Tack så mycket alla nära och kära! Vi firade jul hemma hos Mathias föräldrar där vi åt god mat och njöt av varandras sällskap. Alla var nöjda för sina klappar. Till Carolina och Lovisa köpte jag var sina armband och till Fredrik köpte jag en snygg tröja på dressman. Mathias fick ett halsband av mig och jag ett av honom haha lite komiskt men ändå gulligt.
På juldagen bar det iväg mot Tranås på julbord hos släktningar till Mathias, väldigt trevligt och roligt. När vi kom tillbaka hem till Nässjö igen drog vi iväg till Lövhult och åkte pulka igen (andra dagen i rad!) Carolina tyckte jag var en mes för jag inte ville åka så mycket men vadå? Hemligheten bakom var ju att jag är för feg haha. Vill inte att det ska gå illa som oturen är min tur ibland!
Vi åkte hem till oss efter där jag och Carolina gjorde oss i ordning och Mathias fick sitta och vänta så snällt så. Sen hamnade vi på fest hemma hos Jossan och där dansade vi loss, jag och Carolina körde gärnet och avslutade våran kväll med en kanon fylla. Fast vi stod några timmar innan och SA att vi inte ville bli för fulla så blev vi det ändå haha.

Idag har vi bara tagit det lugnt, legat på soffan och softat.
Men ja, det var min jul i allafall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar