12/13/2010

Back is black

Back on track again!
Tog en liten bloggpaus som jag hade fruktansvärt mycket och göra, och jag sitter inte vid datan så mycket nu för tiden. Så jag ska försöka blogga så gott jag kan i allafall och underhålla er mina små bitches!
Var ute med 121 i fredags, och hur kul var inte det?? Jo super kul. Emelie försvann hem utan mig mindre kul, men jag festade vidare med mina grabbar och vi dansade röven av oss! Hamnade på efter fest med dem bästa och somnade gott. Dock var lördagen inte så himla lyckad då jag skulle ta mig hem och fick vänta på det förbannade tåget i hundra år.. suck ibland saknar jag verkligen tågen i Stockholm!
I söndags spenderade jag dagen med en lång promenad och sedan städning av lägenheten. Idag har jag tvättat och äntligen satt ihop min låt med musik. Love it!
Får se när jag blir som Olle då.. Haha, skämt o sido nej men jag är glad i allafall!

I morgon ska jag med Emsan på något slags hemligt uppdrag överraskning det vill säga. Fick bara reda på att jag skulle stå klar klockan tio i morgon bitti. Så ja, nu måste jag/vi hem!
Ja vi är hos mina svärföräldrar just nu och har fikat och hämtat lite saker. Söt Lovisa visade lite saker hon köpte i Jönköping när hon hade varit där också göööölli!
Nej nu blir det hem och älska....... hahah ;)

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar