12/28/2010

Its not my misstake, its your's

The part of you is soon gone.
Soon you are dead for me.

Idag är det tisdag, och det känns som dagarna går hur sakta som helst.. Inte för att man längtar till Nyår som det är så himla överskattat. Utan för att jag längtar till det nya året. Ja det gör jag faktiskt. För det är så mycket som ska hända året 2011, saker som redan har planerats saker som ska planeras osv. Jag längtar bara till det!
Carolina har varit här hela dagen, super mysigt. Hon har pluggat (duktig tjej!!!!) jag å andra sidan glodde på rädda willy 2 som gick på femman. Cry me a river säger jag bara, man tröttnar aldrig. Vid tre tiden kom Emsan förbi, blev lite fika sen fick vi bege oss ut i Nässjö. Carolina skulle till frissören där hon nog fortfarande sitter för att bli nyårs fin, med färg i håret och allt så söt! Medans då jag och Emsan promenerade glatt in på systembolaget och köpte varsin box. Dock måste jag till bolaget i morgon igen då jag kom på att jag ska dela denna box jag har nu med Carolina och Lisa i morgon. Yes, i morgon blir det liten fest hos oss man måste ju förbereda sig inför nyår!

Fan måste fixa en sladd till internet.... och det är nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar